Monday, October 13, 2008

Show Raya & Rumah Terbuka

Pagi2 lagi , aku dikejutkan oleh "Si Dia".....yalah hari ahad biasanya rancang nk bnagun lambat,tp hanphone lak bunyi..."Jap lagi org ambik awak ek,ikut org pi rumah terbuka n show org,nk bawak awk ni!...Aku pun bangun ngn ler....nanti kalu x ikut marah lak dia tu.....aku pun siap...
So semalam sapai kat rumah terbuka BESTMART , dia pun start show,aku tengok je ler kat dpn stage.Ramai giler org~!!! semua rebut nk makan.....aku tunggu dia~!!! makan sama2...
Si dia main dengan jabatan hospital dia.....jgn x caya pesakit dia leh main gitar,n skali tengok mcm x caya dia pesakit psikitrik.So aku duk kat sana ,lepak n makan sampai kul 6.30 baru balik.
Dia habis show pun lambat.Nasib baik ader member leh bual kalu x mati kutu gak~!!!
em tulah weekend aku .........................................

No comments: